BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 5, 2011

aKu....

urhh...aku skrg nie da mulekn idop bru..mklum lhaa taon pown taun baru kn..idop pown kne r idop bru..hehe..skrg nie aku da mule blaja utk lupekn laki..tp aku mseh lemah ag..hehehe..aku dlm proses utk tdk bcinta taon nie...tp lau aku bcinta jgk..na wat cm ne...da takdir...hahak

smnjak aku single nie..idop aku bley r d ktekn hepi jgk...kureng mslh n so on..tp aku sensitif glew ble jd single nie...hahaha..ownk bru perli sket aku da saket ht + majok..what?! ..oke apew aku sensitip...haha..mklumla..budak kureng kseh syg kn mmg mcm nie..slalu na mnje..tp tade tmpt na mnje..hehe..

skrg nie hidop aku...pnuh nan tusyen...tusyen...n tusyen...taon nie mmg aku azam na bjaye bhai...aku na wat mak bpk aku bngge nan kwn2 dorg sbb dpt ank pndai mcm aku..amin*

korg pown doa2 an aku r spy aku bjaye...yg slebihnye aku akn cube ushe sungguh2...insyaallah...aku btol2 bharap aku dpt result yg lg bgus dr abg2 aku..aku na sngt mak bpk aku ciom + pelok + mngangis dlm keadaan gembire sbb ank dy pndai..hahahaha...harap2 bnde urh smue jd... '-'

0 comments: